Saturday, October 24, 2009

Geography by Music-playlist

Учам и сум на работ да полудам... Веројатно коа би имала прилика да имам радио емисија, би си избрала термин во петок/сабота/недела од 24-02 АМ за да учам и бирам некое музиче што ќе ми ќефне-пример ако надвор врне, ја сум сигурно депресивна и не би сакала да ги депримирам и останатите со мојот музички избор.
Моментално надвор врне, ама ја сум кофеински предозирана за да ми влијае на расположение. Поентата ми е дека последниве денови се осеќам како Скопје да е премало за моите стапалки... како да ми фалат нови фаци, нови случувања, нов дух во старото тело. Во име на сите големи градови, каде наскоро ќе зачекорат моите стапалки, ви ја претставувам оваа плеј листа:

1. Амстердам
Идејата започна од оваа песна. Европоцентризмот не знам дали се должи на неодминиливото културно наследство или само чиста коинциденција.
Peter Bjorn and John имаат нешто склопено на оваа тема.



2. Лондон
The Clash и нивната вонвременска London Calling, моќна, со став и мислење. Сеуште не сум била тука, но еден ден- Лондон бејби, here I come.



3. Њујорк
LCD Soundsystem еднаш испеаја New York I love you, but you're bringing me down. Па и ја би можела во моментов да кажам исто за Скопје - Skopje I love you,but you're bringing me down.



4. Рим
Phoenix-Rome, у последно време се повеќе и повеќе ми се допаѓаат :)



5. Парис
Friendly Fires-Paris. Градот на светлината за мене беше прљав и напорен, ни грам романтика. Најсмирено се осеќав на Монмартр, во тишината на светото срце. Но, нема ништо свето во песнава.



6. Стокхолм
Yo la tengo-Stockholm syndrome. Едно ново откритие за мене, мислам музичко. Стокхолм останува за подобри времиња дестинација.



7. Истанбул
Baba Zula-The Sound of Istanbul. Фатих Акин е веќе докажан режисер, но овој филм повторно го обединува со неговата земја и одлично ја одсликува шизофренијата на Истанбул, уствари коа ќе размислам на цела Турција.



8. Барселона
За овој град не можеше да ми текне подобра музичка подлога од таа која се наоѓа на Vicky Cristina Barcelona на Woody Alen. Филмот може и не е најдоброто од режисерот, но нема некој кој не посакал да се качи на авион за Барселона после овој филм.




9. Чикаго
Sufjan Stevens- Chicago. Никогаш не ме заинтересирал посебно да го посетам, но песнава ми се допадна и морав да го вклучам во листата.



10. Берлин
Lou Reed-Berlin. Ветената земја, последна. Иако музички фаворит кој најдобро ми одговара е Kreuzberg на Bloc Party, за да се избегне повторување, свртев малце на ретро.



11. Скопје
Leb i Sol-Skopje. Почесно, последно место, затоа што сепак од овие градови, Скопје има најдобра песна од сите :)

1 comment:

  1. I thought I am the only one with this list, but here's another one...Top ten hipster songs about cities >
    http://thetragicallyunhip.com/page/4/
    oh, and this wikipedia page about Songs for New York
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_about_New_York_City

    ReplyDelete